- До 2025 року охорона здоров'я та фармацевтична індустрія все більше буде схожа на інші споживчі галузі, такі як роздрібна торгівля та споживчі товари.
- Пацієнти зможуть займатися своїми справами, зосередивши увагу на профілактиці, а не на лікуванні, ділитися даними про стан здоров'я та враження про використання послуг та товарів у режимі реального часу з довіреними постачальниками медичних послуг та виробниками медичних та фармацевтичних товарів, нести більше відповідальності за своє лікування та більше доступу до своєї особистої медичної інформації.
- Кінцеві споживачі та платники за рахунками вимагатимуть індивідуалізованого лікування з гарантованими та рентабельними результатами від усіх учасників ланцюжка надання медико-фармацевтичних товарів та послуг.
- Медико-фармацевтичні компанії повинні переосмислити свій бізнес, використовуючи досвід клієнтів та операційні дані, щоб протистояти руйнівній конкуренції, закінченню терміну дії патентів, ерозії маржі та відповідати нормативним вимогам та актуальним галузевим стандартам у виробництві, дистрибуції, зберіганні, контролі якості та роздрібних продажах.
Актуальні тренди медичної та фармацевтичної галузі на період до 2025 року.
Теги: