П'ятниця, 28 вересня 2007, 15:05

В промислову експлуатацію введено CRM-систему в холдинговій компанії «Бліц-Інформ» (Дирекція з продажів реклами).

З вересня 2007 року в промислову експлуатацію введено CRM-систему в холдинговій компанії «Бліц-Інформ» (Дирекція з продажів реклами).

Реалізовано наступні бізнес-сценарії:
- телемаркетинг:
· підготовка кампанії;
· виконання кампанії;
· керування переліком викликів;
· підготовка переліку;
· управління агентами;
· завершення контакту.
- телезбут:
· вихідні контакти;
· вхідні контакти.

Під час виконання бізнес-сценаріїв користувачам доступні такі функціональні можливості, як:
- аналітика:
· аналітика центру взаємодії;
· аналітика клієнтів;
· маркетингова аналітика;
· аналітика продажів.
- маркетинг:
· управління завданнями;
· автоматизовані маркетингові кампанії;
· управління потенційними можливостями;
- збут
- центр взаємодії.

Для побудови рішення було задіяно три програмних системи – транзакційна OLTP-система – SAP ERP, багатовимірна система – SAP BW та інтегроване рішення SAP CRM і вирішено завдання інтеграції всіх систем із галузевим рішенням SAP for Media.

Цілями впровадження були:
- збільшення кількості рекламодавців та обсягів розміщення реклами;
- підвищення конкурентоздатності ХК «Бліц-Інформ»;
- ефективне повернення інвестицій та достовірне фінансове планування медіа-проектів;
- накопичення повної та якісної інформації про рекламодавців.

Безумовний успіх проекту був спрогнозований завдяки активній діловій позиції представників Дирекції з продажів реклами, професійності консультантів компанії «Софт-Рейтинг Консалт» та додержанню керівництвом ХК «Бліц-Інформ» методології впровадження SAP.