Вівторок, 07 липня 2009, 12:59

«Софт-Рейтинг Консалт» представила досвід ефективного використання SAP CRM фахівцям харчової галузі

Компанія «Софт-Рейтинг Консалт» представила досвід ефективного використання SAP CRM фахівцям харчової галузі, які зібралися на інформаційний день, організований компанією SAP з пакетірованих рішень у сфері сonsumer goods and beverage. Автоматизація взаємодіїі з клієнтами в сфері торгівлі і виробництва напоїв і товарів народного споживання дає компаніям істотну вигоду.
«Софт-Рейтинг Консалт» має досвід впровадження сучасних бізнес-процесів у сфері сonsumer goods and beverage на одному з пивоварних заводів. Наприклад, за допомогою SAP CRM E-Commerce було запропоноване підключення до електронних В2В продажів. Це рішення дозволяє використовувати такі сервіси як каталог продуктів, механізми пошуку, розрахунок ціни і конфігурації і формування товарного кошика. При цьому здійснюється управління замовленнями, виставляння і оплата рахунків online. Для торговельних представників були налаштовані сервіси SAP Mobile, що дозволяють на виїзді використовувати мобільні клієнтські пристрої – КПК, смартфоны. При цьому в SAP CRM були також реалізовані функції територіального менеджменту і планування візитів.

Ще більше розширюються можливості функціональності CRM при інтеграції його із callcenter. Такий центр взаємодії компанія «Софт-Рейтинг Консалт» реалізувала за замовленням лідера поліграфічного ринку України холдингу «Бліц-Інформ». «У даному рішенні без використання АТС був організований повноцінний многоканальный call-центр на базі IP-телефонії. Його стійкість щодо відмов, гнучкість і розподіленість, зберігаючи раніше вкладені інвестиції, дозволила бесшовно інтегрувати call-центр із SAP CRM, - відзначила Наталя Поліщук, старший консультант по SAP CRM, маркетингу і аналітиці «Софт-Рейтинг Консалт». - Така інтеграція дозволяє організувати єдине «вікно» контакту між клієнтом і компанією в будь-який зручний для клієнта час і в зручній для нього формі взаємодії - телефон, Інтернет, ел.пошта. Це дає можливість підвищити ефективність роботи за рахунок швидкого вироблення індивідуальних стратегій роботи із клієнтом».