Promotional materials

Company's booklet (in Ukrainian) - pdf



Company's booklet (in Russian) - pdf




RSS news

 Subscribe

Find us on Facebook



Tuesday, 05 May 2009 13:57

«Софт-Рейтинг Консалт» уперше в Україні налаштувала систему CRM на продаж

Компанія «Софт-Рейтинг Консалт» вперше в Україні перетворила CRM-систему з тої, що підтримує продаж, в ту, що реалізує продаж
Компанія «Софт-Рейтинг Консалт» уперше в Україні налаштувала систему CRM на продаж – у холдингу «Бліц-Інформ» SAP CRM забезпечила комплексне ведення й аналіз у продажах реклами. Про це розповіла у своїй доповіді «SAP CRM - інструмент успіху. Досвід клієнтів» консультант компанії Ганна Красовська на минулому 5-му Форумі «Call Centers & CRM Kyiv 2009».

Сучасний функціонал CRM-Систем орієнтований на підтримку ділових процесів у продажах і не призначений для використання безпосередньо в продажах.

«Однак у рішенні «Керування стосунками із клієнтами» (SAP CRM) це стає можливим, – відзначила у своїй доповіді А.Красовська. – SAP CRM є єдиним рішенням класу CRM, що дозволяє поєднувати співробітників, партнерів, процеси й технології в рамках повного циклу взаємодії із клієнтами – у бізнес-процесах маркетингу, продажу і сервісу».

Зокрема, в «Бліц-Інформ» комплекс SAP CRM і CallCenter відкриває доступ більше ніж 50 агентам з продажу до великої корпоративної бази маркетингових даних і аналітики. У доповіді також приводився приклад SAP CRM E-Commerce, що впроваджений на одному з пивоварних заводів. У електронних В2В продажах підключаються такі сервіси як каталог продуктів, механізм пошуку, розрахунок ціни й конфігурації, товарний кошик, керування замовленнями, виставляння й оплата рахунків online.

Уперше в Україні таке рішення розширене функціями територіального менеджменту, планування візитів, а для торговельних представників налаштовані сервіси SAP Mobile, що дозволяють «у полі» використовувати мобільні клієнтські пристрої - КПК, смартфони.

Реалізація рішень у зазначених прикладах здійснювалась на основі унікальної технологічної особливості SAP CRM, що дозволяє без складних програмних розробок формувати необхідний набір функцій на основі стандартних сервісів за допомогою майстрів настроювання. Такий підхід скорочує строки реалізації рішення, підвищує надійність і зменшує сукупну вартість володіння